iiia

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Fia - 23 december 2012 21:01

Hej och puss. 

Just nu håller jag på och fixar min nya blogg, som jag ska byta till så fort som möjligt. Tar hjälp av min grymma friendoooo Josefine! ------> http://kerstinjosefine.blogg.se/ följ hennes blog!!


Mina kusiner är här, Kajsa och Kalle. Två underbarara adopterade ungar. Mina älsklingar. Har inte hunnit ta några bilder med min kamera än. Tanken va att jag skulle ta med den till Leos Lekland när vi va där idag, men såklart glömde jag den hemma, på laddning. Så bilder kommer antagligen imorgon, eller på tisdag, efter julafton. 

Imorgon är det julafton. Idag och de tidiga timmarna imorgon är nog de segaste stunderna på året. Fast idag har gått fort. Jag har inte tänkt på att det är julafton imorgon. 

Nu ska jag kolla igenom förra årets julbilder och hitta någon jag kan lägga ut här under. 

Ja, vad jag hittade får du se här under. Nu ska vi ha kvällsfika!

Ha det bra allihopa! Krammmmmm <3

    

Av Fia - 23 december 2012 01:14

Hejsan!

Nattbloggning för en gångs skull!

Imoron är det julafton! Shit! Det känns verkligen inte som det. Förut räknade man dagarna som var kvar redan i november. Jag har inte ens tänkt på att det är julafton inom en vecka, den här veckan. Och så är det julafton imorgon. 

Jo jag ska försöka ta mig upp hyfsat tidigt imorgon och kolla på julkalendern. Fast jag har ingen aning om vad som har hänt. Något ond greve hade återuppstått eller så, det kommer jag ihåg. men mer har jag inte sett.

Småkusinerna kommer imorgon. De är i Halstahammar nu hos farfar och sover. ..

Jaja, jag ska nog också sova. Här kommer några oredigerade bilder, tagna för någon minut sedan. 

Godnatt :*

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Familj ♥
Musik ♥
Vänner ♥
Badminton ♥
Fotografering och redigering ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards