iiia

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Fia - 17 december 2012 21:55




Tjo! 

Dagen idag känns som om den vore uppdelad i två delar. Först badminton DM. Jag och Denise kom dit vid ungefär åtta, tjugo minuter innan samling. Vi bytte om och spelade lite innan vi skulle samlas. 

I våran grupp, tjejer år åtta, var vi fyra stycken. I resten av grupperna var de fler, killarna va fler än 10 skulle jag chansa på. Men men. En halvtimme senare hade jag fått min medalj, silver. Hur skulle jag kunna vinna över Denise liksom? Hyfsat bra mot Elit - gissa vem som vinner liksom? 

I alla fall så vann jag de andra matcherna ^^

Vi stannade och kollade när killarna spelade och sedan åkte vi hem. Eller, jag tog bussen hem och Denise fick skjuts, eftersom att hon hade bråttom hem - hon är på planet till Thailand nu. Jag tror att det skulle gå klockan 5 eller 6. Saknar dig redan Denise. till dig ---->     

Om du läser det här innan du skriver till mig på Kik, glöm inte att vi ska skypaa!! 


Tillbaka till bloggandet - imorgon är det vanlig skola. På onsdag ska vi städa och titta på film och på torsdag är det skolavslutning. Tiden går fort nu. Veckorna flyger förbi..

Jaja, jag ska nog ta och lägga mig, trött.


Random bild på mig - för någon minut sedan.


     

jag du gissade rätt, mitt ansikte blev failat på bilderna

 

Godnatt 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Familj ♥
Musik ♥
Vänner ♥
Badminton ♥
Fotografering och redigering ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards