iiia

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

Länge sen bloggen

Av Fia - 16 november 2012 11:27

Hejsan kåmpisar!

Länge sen nu. Jag har inte orkat blogga helt enkelt. Jag funderar på att inte ha en blogg, eftersom att jag inte uppdaterar den så ofta... Funderar på att satsa mer på att bara lägga in bilder från mobilen i sånt fall...

Säg gärna vad ni tycker om det - om någon gullig läsare fortfarande läser haha ;)

Sen kan ni ju gå och följa mig på Instagram och GifBoom allihopaaaaa :D 

Instagram: fiawilhelm

Gifboom: Fiawil

så följ mig :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Där uppdaterar jag typ en gång per dag eller så, ibland fler... 


Haha, nu sitter jag i cafeterian med Alexandra, Erica och Lava. Snart har vi svenska, tror jag det va...


Aha. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Tack för att du läste eller nått ^^

Hejdåååå ;) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fia - 24 december 2012 19:53

Hejsan! Julafton idag. Hade tänkt vänta med att berätta följande till nyår, men jag orkar inte vänta. Jag byter blogg! Från bloggplatsen.se till blogg.se. Min blogg kommer alltså från och med nu heta: http://fiatheresia.blogg.se/ Där kom...

Av Fia - 23 december 2012 21:01

Hej och puss.  Just nu håller jag på och fixar min nya blogg, som jag ska byta till så fort som möjligt. Tar hjälp av min grymma friendoooo Josefine! ------> http://kerstinjosefine.blogg.se/ följ hennes blog!!   Mina kusiner är här, Kajsa oc...

Av Fia - 23 december 2012 01:14

Hejsan! Nattbloggning för en gångs skull! Imoron är det julafton! Shit! Det känns verkligen inte som det. Förut räknade man dagarna som var kvar redan i november. Jag har inte ens tänkt på att det är julafton inom en vecka, den här veckan. Och så...

Av Fia - 22 december 2012 18:01

Hejsaaaan. I bist på saker att blogga om så bloggar jag om musik och så kommer det någon bild    Jag har uppdaterat min spotifylista nu    låtar som jag la till: Locked out of heaven - Bruno Mars Figure 8 - Ellie Goulding  Animal - Con...

Av Fia - 19 december 2012 21:12

TJulululu.   Nu har jag köpt julklappar till folket, delas ut imorgon. Skolavslutning då med, äntligeeeeeen! Jullov bitches Kusinerna kommer på lördag, sedan efter julafton iväg mot dalarna, Romme, sysslingar m.m.   Här kommer lite random...

Presentation


Familj ♥
Musik ♥
Vänner ♥
Badminton ♥
Fotografering och redigering ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards