iiia

Alla inlägg under november 2012

Av Fia - 27 november 2012 22:44

Puss godnatt på er alla <3 ska försöka blogga oftare än nu ^^
Följ mig på instagram och GifBoom för fler uppdateringar <3
Instagram: fiawilhelm
GifBoom: fiawil

Godnatt :*

Bild på mig och zemilia från finnåker <3

Av Fia - 27 november 2012 12:52

Hejsaaan

Här kommer några gulliga bilder från igår :*

Fin bildkvalité men jag hann inte ladda över den första till datorn 

 

         

Puss på er allihopa


Av Fia - 26 november 2012 13:48

Heeeej!

Här kommer 29 stycken tror jag det va, av typ 300 bilder från lägret i helgen :D

Vi va i Finnåker med konfirmationen i helgen och hade det riktigt kul :) 

Jag orkar inte berätta allt och - en bild säger mer än tusen ord (fast ändå inte allt) så här kommer bildernaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


  

bussen dit ;) Jag, Johanna och Ida  

IDa

 

Josse

Jonte

   

Emma och tusen pers till  

Anna Jag och Josse - skarp bild ^^  

Anna, Josse, Jag, Erica, Issa och Johanna <3  

Lulu

  

Juliaaa

   

Josse och Noa  

Kaos

 

Jonte

 

Anton Erik och Alexander  

Jonte

 

..

 

Jesper och Anton  

David, Josse, Adam, Niklas och erik  

Ida och Jonte  

Ellinor, Julia, Zemilia, Ida och Cajsa  

pussss

   

gulll

 

Linn och Ebba  

Josse och jag  

Josse och jag :*  

Josse och jaaaaag :*  

pusssss

 

Jespers cola  

Sen är det tydligen sånt här som händer när jag lämnar min kamera på mitt rum.... 



sen har jag inte lagt ut fler bilder p.g.a folk som inte ville att jag skulle lägga ut på dem. 


Säg till om det är någon bild som ni vill att jag ska ta bort. 


men 



Grym helg säger jag baraaaaaaaa



Av Fia - 16 november 2012 11:27

Hejsan kåmpisar!

Länge sen nu. Jag har inte orkat blogga helt enkelt. Jag funderar på att inte ha en blogg, eftersom att jag inte uppdaterar den så ofta... Funderar på att satsa mer på att bara lägga in bilder från mobilen i sånt fall...

Säg gärna vad ni tycker om det - om någon gullig läsare fortfarande läser haha ;)

Sen kan ni ju gå och följa mig på Instagram och GifBoom allihopaaaaa :D 

Instagram: fiawilhelm

Gifboom: Fiawil

så följ mig :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Där uppdaterar jag typ en gång per dag eller så, ibland fler... 


Haha, nu sitter jag i cafeterian med Alexandra, Erica och Lava. Snart har vi svenska, tror jag det va...


Aha. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Tack för att du läste eller nått ^^

Hejdåååå ;) <3

Av Fia - 12 november 2012 17:36

Hej!

Just nu sitter jag med Anna och slappar, ska vänta på Josse. Sen bär det av till gården och troligen skriva upp oss på Dani M konsertsaken.  :D

Sen ska vi nog träffa resten av gänget också någon gång senare, när allas träningar är slut. 

Eftersom jag inte orkar skriva så kommer några bilder RANDOM biler som jag har kvar på min dator av någon anledning. Jag tar inte alla för en del har bakgrundshistoria.... Men men, här är de. Och jag kanske har lagt ut någon förr...

 

-

 

Fråga mig inte varför men VI hade världens magont efter den här bilden och den är liksom inte så rolig...

-

 

Och sen va jag så lyckad så jag missade att ta skärmavbild på själva sidan när den va 11:11:11 för på bilden står det att klockan är 11:11:12 men där uppe på rubriken så står det 11:11:11 så jag blev glad i alla fall :D


 

tråk

-


 

ännu mer tråk

och den här har jag faktiskt gjort själv :)

-

   

vi är såååååååååå smarta du och jag josse. 

GRYMMA.

Kram <3

Av Fia - 6 november 2012 22:47

Hejsan alla som läser!
Efter lite tjat från kompisar ska jag skriva mitt inlägg om krav på pojkvänner. Ha förståelse för stavfel, min autocorrect har sämre svenska än mig. Men jag ska försöka rätta allt.
Var bredd på att läsa som om du läser i en tidning, det brukar bli så när jag skriver. I alla fall i början. Och långt. Tills mina fingrar får kramp. Sen brukar jag komma in lite på fel spår ibland..


VIKTIGT:
Det här är bara tankar.
-

Krav.
I dagsläget har (nu syftar jag på oss ungdomar) vi skyhöga krav på vad som är rätt, vad som är fel. Hur saker ska göras, när det ska göras. När man är för gammal för något och när man är för liten. Mamma och pappa stället krav på diskmaskin, tvätt och läxor. Skolan också på läxor men även på vårdat språk och att vara tyst på lektionerna. Bara för att nämna några.

Men det sociala livet, dvs Facebook instagram Twitter osv, kan msn ju tänka sig inte ställer några krav, det är ju frivilligt. Men för vissa, är det bara en press.

Ja nu skulle jag ju inte skriva om alla slags krav utan just hur jobbigt det måste vara att vara en pojkvän.
Man ska offra sin jacka, sin keps, sina vantar, sitt godis och sin säng. En del av sina vänner till och med.
Bara just de få sakerna - jag kan säga att jag skulle inte klara av att vara en pojkvän. Liksom fine, att vara sådär perfekt då och då, men hallå, jag skulle frysa sönder om någon skulle sno min jacka på vintern. Samma men vantarna. Glöm att någon annan skulle få ha min mössa om jag har kalla öron och INGEN RÖR MITT GODIS. Om inte jag har sagt att man får ta. En. Säger jag en - då gäller EN. I luv godis.
Sen min säng. Visst jag har en 120 säng men jag kan säga att jag rör på mig när jag sover. Fråga alla jag känner, jag pratar också. Och när jag är förkyld så snarkar jag.
Sen grejen med att sova på soffan.
Om jag va kille, skulle jag säga: aa där har du soffan och sen lägga mig, om vi inte skulle sova i samma säng. Men liksom, hon får sova hos mig men min säng är min. Då delar vi i sånt fall.
Sedan killar, om någon som är kille läser min blogg, betyder inte det här att ni inte ska sova på soffan. Fri tolkning på den.

Jag och Josse hade en konversation i veckan om vad vi skulle vilja göra med våra pojkvänner. Sen vet (i alla fall jag) att det finns nästan inga killar som är perfekta på det här sättet utan på sina egna sätt. Vilket är bättre.
Men i alla fall.
På vintern
- mysa framför brasan
- åka skidor
- hålla i en när man åker skridskor (jag suger på att åka skridskor)
- dricka varm choklad och mysa med film
- ha snöbollskrig
Sommar:
- sena kvällar med kompisar
- bada !!!!
- grillkvällar
Osv osv

Jag orkar inte skriva fler.
Men till exempel snöbollskrig - som i dum och dummare, när de har krig och hon har det på ett gulligt sätt och han tar det seriöst - jag lovar - jag är den som tar det seriöst. Mula mig och jag lovar jag kommer i alla fall försöka mula dig tillbaka. Jag säger inte att jag kommer att lyckas men vänta bara.

Sen att bada. Jag verkligen ÄLSKAR att bada så äru en badkruka - va inte med mig på sommaren brä.

Nej nu ska jag sova. Mina fingrar blöder snart.
Kommer troligen fortsätta på mins tankar om pojkvänner någon annan gång ;)

Godnatt :*
Kommer lite blandade bilder som jag hittar på min telepåpå också...

Av Fia - 4 november 2012 16:06

Hejjjjj alla som är glada eller ledsna, sura eller irriterade. Jag vet inte hur ni mår, men jag mår helt okej :)

Det börjar bli mörkt ute och jag ska snart cykla till träningen.


Vilken bra början på en bok - 'Det börjar bli mörkt ute och 'Lisa' ska snart cykla till träningen.'

ja jag ska i alla fall det. snart. 

Nästan ingen bloggning, eller, ingen bloggning under i stort sett hela höstlovet. Tyvärr. 

Kortfattat:

Lördag förra veckan: kommer inte ihåg

Söndag förra veckan: stan med Josse

Mångag: stan med josse och johanna och Issa

Tisdag: Stan med josse 

Onsdag: stan med josse och sen bio med mamma :)

Torsdag: En snabbis till stan och sen va jag, Josse, Issa och Erica ute med killarna. Sen sov Josse och Issa hos mig. MYYYYYYYYS

Fredag: Stan troligen, kommer inte ihåg. Men jag sov hos Josse hemma hos hennes pappa. Vi åkte ut till skräcknatten ute på tillberga och blev skrämda av clowner. Eller, en clown va det väl. Vi va så fega att vi inte ens vågade gå skräckrundan utan vi va bara vid discot och så. Det va mysssssssss.

Lördag: Jag va med Josse. Vi dog väl ner på stan igår också, det är lite rörigt... Sen sov jag hos henne igen. Fast vi drog hem till mig och hennes pappa hämtade oss vid 10. Sen kollade vi på film.

Idag: Vi vaknade, vi åt mat. Vi fixade oss. Vi fikade. Vi åkte hem. Så nu är jag hemma, ska snart på träning som sagt tidigare. I mörkret. I sällskap av Linn och Zemilia blir det väl inte så läskigt hoppas jag ^^

Sen ska jag nog ut eller så, om jag får. 


Jag hade tänkt skriva lite till (lite och lite..) om en grej jag och Josse snackade om. Vilket högt krav man har på sig som pojkvän...

Men det kan jag skriva någon annan gång, för vem vill läsa om det? 


Ja nu ska jag fixa disken brä

hejdå

Presentation


Familj ♥
Musik ♥
Vänner ♥
Badminton ♥
Fotografering och redigering ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards