iiia

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Fia - 19 december 2012 21:12

TJulululu.


Nu har jag köpt julklappar till folket, delas ut imorgon. Skolavslutning då med, äntligeeeeeen!

Jullov bitches

Kusinerna kommer på lördag, sedan efter julafton iväg mot dalarna, Romme, sysslingar m.m


Här kommer lite random "Just Nu".

Just nu...

... lyssnar jag på musik. låten heter Broadway. Radio Edit av Dj Antoine och Mad mark. nästa låt är Thrift Shop och efter det - Set me free Avicci radio edit remix blablabla.

... är jag för en gångs skull inte hungrig.   

... är jag på mitt rum, i min säng.

... känner jag att jag borde borsta mitt hår för det är tovigt.

... såg jag att jag precis fick sms, och några gillade någon bild på instagram. 

... tog låten slut.

... orkar jag inte skriva mer.


Här kommer några bildeeer. 


Nya sHOEESSSSS

 


Leo och jag innan stan idag ^_^

 

Fina barn. Med mosad näsa.    

Nu ska jag vara social i chatten på facebooooooook.


Godnatt sen kåmpis :*


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Familj ♥
Musik ♥
Vänner ♥
Badminton ♥
Fotografering och redigering ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards