iiia

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Fia - 16 december 2012 23:19

Japp - här va det dags igen, fia bloggar fortfarande tråkig men (snart) nytt år och blabalbalablab


i alla fall, here we go again och jag kommer byta blogg till nyår. Tänker inte läka förrän någon dag innan (om jag kommer ihåg)... Sedan kommer jag totalrensa min instagram också - alla bilder ska bort. 


men men, idag va det avslutning på badmintonen. Det gick väl bra och va väl kul, tills den stunden jag insåg att jag verkligen totalt suger på badminton jämfört med eliten. Men jämfört med de i min grupp skulle jag nog säga att jag, Linn och Zemilia överlägsna...


Jo jo, imorgon ska skolan åka och bada, men inte jag, för jag och denise och moa och säkert många fler, ska åka på badminton DM på bellevue. Sedan göra sitt bästa där.


Sedan det värsta med imorgon (förutom att det kanske går sämst i matcherna för mig) är att denise åker till Thailand. Hon lämnar mig ensam med Julia och Zemilia i skolan - jag är körd. hahahahhaah jag är tröööööötttttttt. Denise låt mig hoppa ner i din resväska tack.


Sängen here i come. eller, jag sitter redan där men det visste ju inte du förrän jag berättade ;)

Kraaaaaaam och pusss

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Familj ♥
Musik ♥
Vänner ♥
Badminton ♥
Fotografering och redigering ♥

Senaste inläggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards